środa, 21 grudnia 2011

Koronkowa sukienka


Sukienkę z Asos kupiłam ponad rok temu, jednak ani myślę się jej pozbywać. Jest to jedna z niewielu ponadczasowych i eleganckich rzeczy w mojej szafie, dzięki czemu ratowała mnie już z wielu opresji. Wystarczą do niej odpowiednie dodatki, żeby całkowicie zmienić jej charakter. Jednak dziś postawiłam na elegancję i dołożyłam do niej futrzany kołnierz z sh, lakierowany czarny pasek oraz przepiękną kopertówkę, którą znalazłam kiedyś w szafie mojej babci.

fot. Marcin Berezowski Fi Mo Se

9 komentarzy:

  1. Myslalam ,ale niestety nie wiem jak to zmienic tak samo jak nie wiem jak wkleic wizytowki z modnej polki. xD Musze sie jeszcze wiele nauczyc. Dziekuje za miłe słowa. + Co do stylizacji bardzo mi sie podoba i wieksza uwage od stroju przykuwasz ty bo jestes b.ladna.

    OdpowiedzUsuń
  2. + www.coccofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję Ci Littlegaga za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka!!!


    Dzięki za komentarze... modelingiem się zajmuję :) ale nie profesjonalnie ( agencje mówią mi że jestem za niska o te 2-3cm i niestety za gruba hehe)

    a co do kuponów z H&M już niestety nie można ich dostać bo wyszedł nowy styczniowy nr Avanti

    Pozdrawiam :) modishYou

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna sukienka :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym się jej nie pozbywała!:) uwielbiam koronki.
    zapraszam do siebie, obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  7. i love your style, very pretty <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Bardzo podoba mi się połączenie koronki z futerkiem! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za radę na pewno przyda mi się.:)

    Świetny blog:)

    OdpowiedzUsuń